Mitt minne asså...

Ärligt talat, jag vet att jag är skitdålig på att blogga, men vafan allt typ hindrar mig! Ödet eller nått.

Ni vet precis när jag hade skrivit att jag skulle komma igång med bloggen igen?
Då hade jag hastigt och lustigt glömt av lösenordet till min blogg, och det vet skitkrångligt att fixa ett nytt, för det hände massa och blablaablaaa!

Men skitsamma! Det ordnade sig i slutändan! ;)

Hm aaa. Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, softat för det mesta, hehe.
Fredag imorgon också! Skitskönt! sen har jag bara fem skoldagar kvar (tror jag, om man räknar bort dem lediga dagarna) Fyfaaan vad skönt säger jag bara!

Well well, nu ska jag kolla klart slutet på Bigbrother, inte för att det händer så mycket i huset, jävligt lamt har det blivit måste jag säga, men ändå kollar jag haha. Haha, irriterar mig som fan på vissa personer. Typ Sara liksom, en jobbig liten sak som surar hela tiden, falsk och bara allmänt jobbig, kan hon bara inte åka ut så man slipper irritera sig så grovt !? :( Iaf, om ni ville veta så är självklart Christian min lilla favorit! Så jävla go!

Aja, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0