Im back!

Nu sätter jag igång med bloggandet efter en lång bloggpaus! Jag valde att lägga ner bloggandet under sommaren, eftersom att det händer så mycket, och jag sitter knappt vid datan, och allt blir bara för mycket. Men nu när sommaren nästan är över så sätter jag igång igen!

Hm, hur har min sommar varit? En bra fråga tycker jag. Min sommar har varit skit tråkig, bortsätt från alla feta fester osv. Jag har faktiskt inte gjort speciellt mycket, ändå så har jag så jävla goa minnen! Plus att vädret har vart piss verkligen, aja, svensk sommar, det får man la räkna med om man bor i detta avlånga land.

Aja, har inte så mycket mer att säga. Men här har ni en bild som togs för typ fem minuter sedan. Haha, gullig brud med fetaste bullen på huvudet och mys kläder! ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0